- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Piero Ferrari’ye bir röportajda ‘Neden Ferrari’nin reklamları televizyonda yok?’ şeklinde bir soru sorulmuş. Gelen cevap ise; “Çünkü bizim müşterilerimiz televizyon izleyerek vakit kaybetmiyor” olmuş.
Lüks spor arabaların neden tercih edildiğini biliyor musunuz?🤔 Şık ve güçlü görünselerde, satın alanların ortak sebebi; daha hızlı gidebildiklerinden, zamanı satın alabilmek içindir😲 Burada bizim açımızdan önemli olan husus ise; Enzo Ferrari’nin oğlu ve markanın başkan yardımcısı Pierro Ferrari’nin, markasının hedef kitlesini çok iyi segmentlediğini gösteren müthiş cevabıdır. Başta marka sahibi, daha sonra yöneticiler ve performans pazarlama ajanslarının markanın hedef kitlesini tanımak konusunda sorunlar yaşadığını ve en iyi bildikleri yoldan şaşmamaya çalıştıklarını her zaman görürüz🤷♀️ Örneğin kreatif doygunluğu iyi olan bir moda markasının, instagram reels kanalının, google search’de yayınladığı reklamlardan her zaman daha iyi dönüşümler getirdiğini tahmin etmek zor değildir(non-brand search ads) ama marka yöneticilerinin yada dijital ajansların, sırf Meta’da sürekli optimizasyon yapıp vakit kaybektense, Google search’ü bir defa kurup, meta’nın reels’in den daha fazla para harcadıklarını gördüğümüzde garipsemeyiz🤦♂️ Halbuki markaya ne kadar zarar veren bir durum değil mi? O yüzden siz siz olun, markanızı iyi anlayabilecek, markanızı iyi denetleyebilecek ve eleştirebilecek ajanslarla çalışın🙋♂️
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır