- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Markaların dijital pazarlamasını yönetmeye başlamadan, reklam hesaplarını inceliyoruz ve karşılaştığımız ortak problem genelde şu oluyor; maalesef herhangi bir reklam stratejilerinin olmaması. Marka bir yere doğru koşma çabasında ama karşılığında ne beklediğini bilmiyor. Sürekli düzenli giderin olduğu bu platformlarda, stratejisiz ilerlemek, rüzgar nereye eserse oraya doğru gitmektir. Marka hangi reklam platformuna ne kadar harcamalı? Yeni kullanıcıya ne kadar bütçe ayırmalı? Yeniden pazarlama ya da yeniden hedefleme toplam bütçenin yüzde kaçını oluşturmalı? gibi sorular, markalar için büyük soru işareti oluşturuyor.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır
Etiketlendi meta