- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
1- Odak Noktası: Tasarımınızın odak noktası olmalı. Hedeflediğiniz kitlenin dikkatini fiyatınızla mı, ürününüzle mi yoksa kampanya çağrınızla mı çekeceğinizi iyi planlamalı ve tasarımınızın odağına önemli bulduğunuz kısmı yerleştirmelisiniz.
2- Tipografi: Eğer bir spor markasıysanız, handdrawn fontlar kullanmanız yanlış olabilir, daha güçlü ve italik font seçimleri yapabilirsiniz ya da bir bebek-çocuk markasıysanız daha yumuşak kenarlı font seçimleri yapmanız gerekmektedir.
3- Renkler: Eğer iddialı kampanyalar yaratmak istiyorsanız zıt renkler daha fazla dikkat çekebilir ama uyumlu koleksiyon sunumları yapmak istiyorsanız, birbirini destekleyen renk paletlerini bir arada kullanmanız daha faydalı olabilir. Renk palet kullanımları ile alakalı coolors.co gibi internet sitelerinden faydalanabilirsiniz.
4- Güncellik: Tasarımınız her zaman güncel kalamaz ama güncel olabilir. En popüler emojilerle desteklemeli, en popüler fontları kullanmalı ve en popüler efektlere yer vermelisiniz.
5- Anlaşılabilirlik: Bir tasarım yaparken tüketicinin 2 saniyede anlamlandırabileceği ve eylem çağrınızı okuyabileceği kreatifler üretmeye çalışın.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır