- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
1- Markanızı ya da ürünlerinizi; organik talep eden tüketiciler olmadığı takdirde, inorganik yani reklamlı büyüme yaşamanız imkansızdır.
2- Organiğin büyümesi, referanslarınızın artmasına yani tavsiye edilmeniz anlamına gelir.
3- Organik adımlar, marka sadakatini arttırmak, tüketiciyi anlamlandırmak gibi bir çok önemli sürece hakim olmanızı sağlar.
4- Organik zemini kuvvetli olan markalar; sosyal kanalların kas gelişimlerini iyi bilir, arama motorlarının etkilerini iyi görür ve tüm bunlara iyi bir şekilde kanalize olur ve ayak uydurur.
5- Bazı markalarda organik gelir payları %5 iken, organiği kuvvetli olan markaların organik gelir payları%40’ları bulabilmektedir.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır