- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Bazı markalar Google Ads’e ciddi bütçeler ayırırken, bazı markalarda Meta Ads’i tercih ediyor. Peki bu kanal ayrımı nasıl yapılmalı? Hangi değişkenlere göre Google ya da Meta Ads’e bütçelerini belirlenmeli?🤔 Sektör, hizmet, ürün, marka vb. metriklere bağlı olarak bu kanallara ayrılması gereken bütçeler değişkenlik gösterir. Örneğin; hizmet sektöründeyseniz ve anlık ihtiyaçları karşılayan bir yapınız varsa tamamen Google tarafına yoğunlaşmanız gerekir. Tıpkı bir çilingir gibi. Multi-brand bir yapıdaysanız, Google ve Meta Ads kanallarını eşit kullanmanız fayda sağlar. Özgün bir moda markasıysanız, Meta Ads ağırlıklı ilerlemeniz daha faydalı olacaktır👌
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır