- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Doğru anlaşıldığınızdan ve markanızı tanıdıklarından emin olun
Markanız hakkında meraklı olan, hedeflerinizi soran, hayallerinizi paylaşan ajans doğru ajanstır. Bu durumun tam aksine sizi anlayıp dinlemeden teklif atan, bu işi başarıya götürmekten ziyade, fatura kesip kesesini doldurmaya çalışan ajansı betimlemeye gerek yoktur diye düşünüyoruz😌Denetimlerini inceleyin, çıkarımlarını dinleyin
Eğer günlük reklam bütçeleri harcıyorsanız, ajansın hesaplarınızı denetlemelerine izin verin ve çıkan sonuçları inceleyin ve farklı neler yapacaklarını öğrenin.Temasları, raporlamaları ve yol haritasını anlamaya çalışın
Markanızla ne kadar temas kuracaklar? Nasıl raporlandırma yapacaklar? Yol haritaları ne olacak mutlaka sorun ve gelen cevaplar doğrultusunda teklif isteyin.E-ihracat başarılarını sorun
Günün sonunda tüm markaların istediği tek şey ihracat başarısı kazanmak. O yüzden yabancı dili olan, aktif yurtdışı reklamları yöneten, sınır ötesi altyapılar konusunda deneyimli, vizyonu sınırları aşan ajanslar tercih etmeye dikkat edin.Doğrudan sonuç verme iddiası olan ajanslardan hızlıca uzaklaşın
Hiç bir ajansın elinde sihirli değnek yoktur unutmayın. Pazarlama stratejinizde ciddi yanlışlar varsa, doğru bir strateji ile gelirleriniz artabilir ancak dayanağı olmayan vaadlerden uzak durun.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır