- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Bazı markalar ürettikleri jingle’lar(reklam müzikleri) ya da reklam filmleri ile, bazıları inovatif ürünleriyle, bazılarıda marka yüzleri ile hatırlanır👌 Gucci kreatiflerine yapılan ısı ölçümlerinde, logonun yüze yakın kullanımında markaya daha fazla odaklanıldığı, yüzden uzak kullanıldığı durumlarda ise daha az odak oranına sahip oldukları ölçümleniyor. Ayrıca ısı haritalarına baktığımızda, tüketicilerin ilk başta modelin yüzüne, daha sonra resmin bütününe ve logoya odaklandıklarını açıkca görebiliyoruz🤔 Bu da bizlere şunu anlatır; marka yüzünüzün hedef kitleniz üzerindeki etki alanı önemlidir. Bu cümle çok anlaşılmadı gibi? Hemen şöyle ifade edelim; bir model markanızı rezilde edebilir, vezir de😅 Fazla uzatmadan prodüksiyonu düzenleyen Alessandro Michele ve tasarım ekibine ve Gucci’nin genç ve dinamik yüzü Harry Styles’a kalp kalp kalp❤️
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır