- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
İş planından kastımız nedir? Hemen açıklayalım. Bir çok marka kendine sadece ciro hedefi koyar ve bu hedefe karşılık gelecek bütçe planı yapmakla yetinir😓 Ancak bu hedefler hiç bir zaman doğru bir zemine oturmayacaktır çünkü içerisinde trafik, stok, bilinirlik, yeni kullanıcı ya da üretim gibi metriklerin yer almadığı hedeflerin su üstüne yazı yazmaktan farkı olmaz🤷♀️
O yüzden muhakkak markanız için minimum 3 aylık Business Plan’lar oluşturmayı unutmayın, eğer bu konuda desteğe ihtiyacınız olursa, bizlerden muhakkak yardım isteyin👌
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır
Etiketlendi iş planı nasıl yapılır, pazarlama