- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Birinci sırada çıkan bir sonucun tıklama oranı: %31,78
İkinci sonucun tıklama oranı ise: %24.68
Üçüncü sonucun tıklama oranı: %18,66
Dördüncü sonucun oranı: %13,60
Beşinci sonucun oranı: %9,51
Altıncı sırada çıkan bir sonucun tıklama oranı: %6.23
Yedinci sonucun tıklama oranı ise: %4.15
Sekizinci sonucun tıklama oranı: %3.12
Dokuzuncu sonucun oranı: %2,97
Ve son olarak onuncu sırada yer alan sonucun tıklama oranı %2.09’dur.
7. ile 10. sıralar arasında tıklama oranları hemen hemen aynı. Eğer 7. sıradan 6. sıraya gelebilirseniz, %43’lük bir tıklama artışı yakalıyorsunuz😲 Ancak en büyük tıklama artışı 6. sıradan 5. sıraya yükseldiğimiz zaman oluyor ve tam olarak %54 seviyelerine kadar çıkıyor😎 10. sırada yer alan bir sonuç ile 1. sırada yer alan sonuç arasında tam 10 kat tıklama farkı bulunuyor😱
Sıralamanın tıklama üzerindeki etkisinin yanı sıra, ilgi çekici ve sayısal ifadelere sahip olan başlıklar, daha fazla tıklama almanıza yardımcı oluyor. Bu nedenle sıralamanın yanı sıra, tıklama oranını arttırmak için ilgi çekici başlıklar belirlemeniz gerekiyor unutmayın. Google arama sonuçlarında ilk 3 sonucun reklam olduğunu düşünürsek, geri kalan tıklama oranlarıyla alakalı SEO çalışmalarının önemini anlamışsınızdır diye düşünüyoruz🥶
Position Tracking’inizi doğru analiz etmek ve arama sonuçlarında yükselmek için bir çok Seo başarı hikayemizle biz hazırız, peki ya siz?🤓
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır