BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Başarılı Reklamlar Oluşturmak İçin Uygulamanız Gereken 5 Adım

Edit Template

Başarılı reklamlar oluşturmanız için, uygulamanız gereken 5 maddeyi açıklıyoruz toplanın🤓 Ama tabi biz bu postu dijital reklam kanallarına hakim olduğunuzu varsayarak yazdık, eğer hakimiyetiniz yoksa da üzülmeyin, yakında uygulamalı BusinessUp Dijital Pazarlama 101 eğitimleri başlayacak efenim🤌 Profilde yer alan internet sitemize tıklayın, “eğitimler“ sayfasına gidin, formu doldurun, başladığımızda haber verelim🤝

1- Önce Denetleyin:

Bir markanın geçmişini denetlemeden yani bilmeden, geleceğine yön vermeniz imkansızdır. Bu yüzden öncelikle yapmanız gereken şey, markanın geçmişte açmış olduğu reklam kanallarını ve google analytics’ini raporlarınızı özelleştirerek denetlemek olacaktır.‌

2- Markaya Sorun:

Kafanızda bir şeyler oturmuş olabilir, ancak sizin çimek istediğiniz yol haritası, markanın amaçlarına zıt düşebilir. O yüzden reklamları henüz açmadan marka ile bol bol temasa geçin ve ne yapmak istediklerini net şekilde anlayın. Satış mı yapmak istiyorlar, yoksa marka bilinirliği mi yaratmak istiyorlar? Tüm detayları öğrenin.

3- Teknik Yapılanmanızı Tamamlayın ve Stratejinizi Çizin:

Stratejinizi yazmadan önce tüm teknik problemleri çözmelisiniz. Merchant Center’da ya da ürün feed’inizde en ufak bir problem dahi kalmamalı. Daha sonra hedef kitlelerinizi yaratmalısınız. Dijital reklamlarınızın başarılı olabilmesi için, iyi bir funnel yani pazarlama hunisi oluşturmanız önemli. Bunun içinde stratejinizi tek tek planlamalı ve yazmalısınız.

4- Kreatifleri Planlayın:

Kampanya ya da reklam setlerinizi değerli kılacak olan son adım iyi kreatiflerdir. Yani ürün fotoğrafları, videoları vb.. Unutmayın, kreatifler reklamlarınızı vezir de edebilir, rezil de. Bu adımda bol bol ar-ge yapmanızı öneririz.

5- Siteyi ve Sonuçları Kontrol Edin:

Reklamları yayına almadan önce internet sitesini baştan sona kontrol etmeli, reklamlarınızı yayınladıktan sonra da reklam sonuçlarını bir güzel değerlendirmelisiniz unutmayın.

Paylaş