BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Bilmeniz Gereken 5 Davranış Metriği
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM

Edit Template

1- Yeniler – Geri Gelenler (Bu bölümde yeni gelen ve geri gelen kullanıcıların oturum, sayfada geçirilen süre, gelir, eticaret dönüşüm oranı gibi önemli metriklerini görebilir, önceki aylar ve dönemlerle karşılaştırmalar yapabiliriz)
2- Sıklık ve Yenilik (Toplam gelen oturumların sıklıklarını görebildiğimiz, düşük sıklıkların fazla olduğu analizleri gördüğümüzde, artırmak için aksiyonlar almamızı söyleyen önemli bir davranış raporudur)
3- Etkileşim (Yine önemli raporlardan biridir, toplam oturumların ne kadar süre sayfamızda kaldığını bizlere gösterir, düşük ve yüksek süreli oturumları karşılaştırmamızı sağlar)
4- Oturum Kalitesi (Sıklıkların, kanallarla birleştiği güzel bir rapordur ve işlem yapılan ve yapılmayan oturumları göstermesinin yanında; kullanıcılarınızın yüzde kaçının oturumları düşük? gibi soruların cevaplarını bulabileceğiniz rapordur)
5- Dönüşüm Olasılığı (Hâlâ Beta sürümünde olan rapordur ve en yüksek kullanıcı etkileşimi sağlayan kanallar hangileri, en yüksek dönüşüm sağlayabileceğiniz anahtar kelimeler ve kampanyalar hangileridir gibi soruların cevaplarını bulabileceğiniz rapordur)

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.