- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Sende bu durumla sürekli karşılaşıyorsun değil mi😏 Öncelikle yalnız olmadığını söyleyelim. Google, yandex gibi arama motorlarında, arama yaptığımız kelimelerle alakalı, algoritmanın öğrenip bizlere reklam gösterimi yapabildiğini zaten hepimiz biliyoruz. Ancak anlam veremediğimiz kısım, konuştuklarımızın nasıl karşımıza reklam olarak çıktığı🤔 Bunun sebebi ise, akıll telefonlarda kullandığımız bir çok uygulamada mikrofon erişimine izin veriyor olmamız. Örneğin; günlük hayatta sürekli olarak “köpek maması“ndan bahsederseniz, mikrofon erişiminiz bir çok uygulamada açık olduğundan dolayı, ilgili kanalın algoritması sizin köpek mamasına ihtiyacınızın olduğunu düşünüp, sizi ilgi alanı; “köpek maması” olan hedef kitleye dahil eder ve reklam gösterimine maruz kalırsınız. Eğer bir köpeğiniz varsa ve mama alımı yaparsanız, ara ara reklam gösterimlerine maruz kalmaya devam edebilirsiniz. Ancak bir köpeğiniz yoksa ve satın alma yapmadıysanız, algoritma sizin potansiyel bir alıcı olmadığınıza karar verir ve bir süre sonra bu reklamların gösterimini durdurur😪
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır