- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Canlı yayın satışının, sıradan alışveriş deneyiminden daha faydalı olduğu durumlar; tüketicinin ürün özelliklerini güvenilir birinden dinlemesi, ürünü üç boyutlu görmesi, merak ettiği soruların cevaplarını anında alabilmesi, faydalanabileceği indirim varsa anlık uygulayabilmesi, ürün testinin canlı yayında yapılarak iade oranlarının azalması gibi bir çok madde sayabiliriz. Peki olumsuz olduğu durumlar var mıdır, kesinlikle vardır. Bunları da belirtecek olursak; az sayıda ürün incelemesinin uzun bir zaman aralığında mümkün olabilmesi, sizi ilgilendirmeyen ürünleri ya da ilgilendiğiniz ürünün gereksiz özelliklerini de duymak zorunda kalmanız gibi durumları sayabiliriz.
Canlı yayın satışı, Asya’dan Avrupa’ya son 2 senede ciddi ses yankı yaparak geldi. Şu an asya liveshopping’e doymuş durumda. Türkiye’de aynı şekilde canlı yayın satış kanalının büyük sükse yapması bekleniyor ve bildiğiniz üzere instagram’da aktif oldu. Bu özelliği ilk kullananlar kazanabilir.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır