BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Check-Out Nedir?
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM

Edit Template

Check-Out terimi eticarette; sepete ekleme adımından başlayıp adres, ödeme sayfaları(adımları) ile devam eden ve “sipariş tamamlandı” sayfası ile sonlanan işlemlerin bütününü ifade eder. Check-Out’un Türkçe çevirisine baktığımızda karşımıza iki sonuç çıkar, “ödeme” ve “çıkış”. Ürünlerinizi beğenen tüketiciler için “ödeme adımı” kulağa hoş geliyor olsa da, bir şekilde bu adımdan vazgeçen kullanıcılar için kullanabileceğimiz “çıkış” eylemi, maalesef eticaret yapanlar için istenmeyen bir durumdur. İstenmeyen bu durumu ortadan kaldırmak için; sayfa hızınızın üst seviyede olması, anlaşılabilir ve tüm cihazlarda kolay kullanılabilir bir check-out yapısının kurulu olması, gereksiz bilgilerin son tüketiciden alınmıyor olması, üyeliksiz alışverişin açık olması(bazı markalar için geçerlidir) gibi bir çok kritik unsur söz konusudur.

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.