Duplicate Content (Çift İçerik) Nedir?
Duplicate content (çift içerik), aynı içeriğin birden fazla URL’de bulunması durumudur. Bu, arama motorları tarafından kafa karıştırıcı olarak algılanabilir ve SEO performansını olumsuz etkileyebilir. Çift içerik sorunları, yanlış yapılandırılmış URL parametreleri, kopyalanmış içerik veya farklı sayfalarda aynı içeriklerin bulunması nedeniyle ortaya çıkabilir. Arama motorları, hangi içeriğin orijinal olduğunu belirlemekte zorlanabilir ve bu da sıralama düşüşlerine yol açabilir. Çift içerikten kaçınmak için kanonik etiketler kullanarak arama motorlarına hangi içeriğin orijinal olduğunu belirtmek, URL parametrelerini yönetmek ve benzersiz, kaliteli içerik üretmek önemlidir.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
İLETİŞİM FORMU
Hemen Doldur, Tanışalım