- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
1- Hızlı Yayın
Mağaza kurmayı, ürün eklemeyi ve satışa başlamayı kolaylaştıran bir altyapı seçmelisiniz. Mağazanızı kısa süre içerisinde oluşturmanıza olanak tanıyan, herhangi bir kod veya tasarım becerisi bilmenize gerek kalmayan yazılımlar tercih etmelisiniz. Ayrıca dijital pazarlama yapacağınız kanallar ile api entegrasyonlarının olması önemli.
2- Barınma
Seçeceğiniz yazılımın hedefleyeceğiniz ülke ya da bölgede sunucularının olması, kullanıcıların sitenize hızlı erişmesi açısından olmazsa olmazdır.
3- Ödeme Yöntemleri
Tüm Dünya’da paypal, amazon pay, sofort, apple pay, klarna, sofort, stripe gibi yüzlerce ödeme seçeneği bulunmaktadır. Seçeceğiniz ülke ya da ülkelere göre uyumlu ödeme sistemleri ile entegre olabilen ya da bu ödeme yöntemlerini bünyesinde barındıran yazılımlar tercih etmelisiniz.
4- Pazarlama Mimarisi Kuracağınız Uygulamalar
Eğer ihracat yapacaksanız, üye kazanımı her zaman pahalı ve daha zahmetli olacaktır. O yüzden kazanacağınız takipçi ya da üyeleri besleyecek pazarlama mimarisini kurgulamanız şart. Bu mimariyi kurabileceğiniz uygulamaları bünyesinde barındıran bir yazılım işinizi inanılmaz kolaylaştıracaktır.
5- Kargo Seçenekleri
Seçeceğiniz yazılımın hedefleyeceğiniz ülke ya da bölgede uygun kargo entegrasyonlarını barındırıyor olması, kullanıcıların sipariş takipleri ve sizin operasyonu daha rahat yönetmeniz için önemlidir.
Post Açıklaması: Eticaret halı sahaya, eihracat ise çim sahaya benzer. Eticaret yaparken topu dışarı vursanız da dışarı çıkmaz yani yurt içinde yaptığınız hataların telafisi muhakkak vardır ancak eihracat yaparken topu dışarı vurursanız düdük çalar, yani telafisi olmayan hatalarla karşılaşabilirsiniz😅 Büyük kayıplar yaşamamanız için eihracat konusunda deneyimli partnerler seçmeye dikkat edin(not: BusinessUp gibi😁)
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır