BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Etkileşim Oranı Nedir?
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM

Edit Template

Etkileşim oranı; sosyal medya için ürettiğiniz içeriğin, hedef kitleniz tarafından ne kadar algılandığını gösteren orandır. Markanız için en önemli metriklerden biridir. Bazen çok ciddi takipçisi olmasına rağmen, çok az beğeniye sahip olan sayfalar görürsünüz, işte o sayfalara büyük geçmiş olsun demek gerekir. çünkü bu durum etkileşim oranlarının çok düşük olduğunu ifade eder ya da tam tersine, takipçisi az olmasına rağmen, çok fazla beğeni ve yorum alan sayfalarda görürüz, işte bu sayfaları da etkileşim oranlarının iyi olmasından dolayı, içtenlikle tebrik etmek gerekir. Etkileşim oranını oluşturan metrikler ise; beğeni, yorum, kaydetme ve paylaşımlardır. Etkileşim oranı; ürettiğiniz içerikle etkileşimde bulunma sayısının, gösterim sayısına bölünmesiyle hesaplanır. 

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.