- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Özellikle Meta reklamları için ayrıntılı hedeflemeler yapılabildiğini biliyorsunuz. Peki bir reklam çıkarken hedef kitlemi ne kadar geniş tutmalıyım? Ya da ne kadar daraltmalıyım? Bu durum; kullandığınız hedef kitle çeşidine, kullanıcı türüne(yeni ya da eski kullanıcı) ve ya demografiye göre değişiklik gösterecektir. Eğer özel hedef kitle kullanıyorsanız zaten “markanızla etkileşime geçenler” olduğu için kitlede daraltma yapmış oluyorsunuz fakat kaydedilen hedef kitle kullanacaksanız, verdiğiniz bütçe ve hedef kitle dengesini doğru tutturmanız gerekiyor. Yeni kullanıcılarda geniş hedefleme yapmak doğrudur fakat minimal bütçelerle, çok geniş bir kitleyi hedeflemek doğru olmayacaktır. Ayrıca geniş hedeflemelerde; reklam öğrenmesi, optimizasyonu ve eylem çağrılarının büyük önemi vardır. Daha ayrıntılı bilgi almak, reklamlara boş yere bütçe harcamamak ve reklam getirinizi iyileştirmek için, bize mesaj gönderebilirsiniz👋
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır