BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Bazı markalar Google Ads'e ciddi bütçeler ayırırken, bazı markalarda Meta Ads'i tercih ediyor. Peki bu kanal ayrımı nasıl yapılmalı?

Edit Template

Bazı markalar Google Ads’e ciddi bütçeler ayırırken, bazı markalarda Meta Ads’i tercih ediyor. Peki bu kanal ayrımı nasıl yapılmalı? Hangi değişkenlere göre Google ya da Meta Ads’e bütçelerini belirlenmeli?🤔 Sektör, hizmet, ürün, marka vb. metriklere bağlı olarak bu kanallara ayrılması gereken bütçeler değişkenlik gösterir. Örneğin; hizmet sektöründeyseniz ve anlık ihtiyaçları karşılayan bir yapınız varsa tamamen Google tarafına yoğunlaşmanız gerekir. Tıpkı bir çilingir gibi. Multi-brand bir yapıdaysanız, Google ve Meta Ads kanallarını eşit kullanmanız fayda sağlar. Özgün bir moda markasıysanız, Meta Ads ağırlıklı ilerlemeniz daha faydalı olacaktır👌

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.