BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Google Analitik'den sürekli takip edilmesi gereken temel metrikler

Edit Template

Google Analitik’den sürekli takip edilmesi gereken temel metrikler

1- Site hızı
2- Kullanıcı sayısı
3- Eticaret dönüşüm oranı
4- Gerçek zamanlı (trafik kaynakları ve sayfa görüntülenme sayıları)
5- Hemen çıkma oranı
6- Oturum süreleri
7- Kaynak / Aracı
8- Kanallar ve yönlendirmeler
9- İşlem sayıları ve sipariş ortalamaları
10- E-ticaret Performansları


Google Analitik gerçekten derya-deniz. O kadar önemli raporlar var ki, bu yazdıklarımız devede-kulak. Faydalı içeriklerden yararlanmaya devam etmek için takip etmeyi unutma👌

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.