- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Google Analitik’den sürekli takip edilmesi gereken temel metrikler
1- Site hızı
2- Kullanıcı sayısı
3- Eticaret dönüşüm oranı
4- Gerçek zamanlı (trafik kaynakları ve sayfa görüntülenme sayıları)
5- Hemen çıkma oranı
6- Oturum süreleri
7- Kaynak / Aracı
8- Kanallar ve yönlendirmeler
9- İşlem sayıları ve sipariş ortalamaları
10- E-ticaret Performansları
Google Analitik gerçekten derya-deniz. O kadar önemli raporlar var ki, bu yazdıklarımız devede-kulak. Faydalı içeriklerden yararlanmaya devam etmek için takip etmeyi unutma👌
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır
Etiketlendi google