BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Gucci Kreatiflerinin Isı Haritasını İnceleyelim

Edit Template

Bazı markalar ürettikleri jingle’lar(reklam müzikleri) ya da reklam filmleri ile, bazıları inovatif ürünleriyle, bazılarıda marka yüzleri ile hatırlanır👌 Gucci kreatiflerine yapılan ısı ölçümlerinde, logonun yüze yakın kullanımında markaya daha fazla odaklanıldığı, yüzden uzak kullanıldığı durumlarda ise daha az odak oranına sahip oldukları ölçümleniyor. Ayrıca ısı haritalarına baktığımızda, tüketicilerin ilk başta modelin yüzüne, daha sonra resmin bütününe ve logoya odaklandıklarını açıkca görebiliyoruz🤔 Bu da bizlere şunu anlatır; marka yüzünüzün hedef kitleniz üzerindeki etki alanı önemlidir. Bu cümle çok anlaşılmadı gibi? Hemen şöyle ifade edelim; bir model markanızı rezilde edebilir, vezir de😅 Fazla uzatmadan prodüksiyonu düzenleyen Alessandro Michele ve tasarım ekibine ve Gucci’nin genç ve dinamik yüzü Harry Styles’a kalp kalp kalp❤️

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.