- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Hedeflerin peşinden gidebilmek için, önce bir hedef oluşturmak gerekir. İrili ufaklı bir çok markanın ay sonunda ya da sene sonunda herhangi bir hedefinin olmaması gerçekten üzücü. Peki bu hedefler neler olmalı? Ve kim tarafından belirlenmeli? Genelde bir çok metriği aynı anda gözlemleyebilen ve birbiri içerisindeki uyumunu bilen taraf ajans tarafı olduğu için hedef metrikler ajans tarafından belirlenmelidir. Bir kaç tane hedef metrikten örnek vermemiz gerekirse; trafik, eticaret dönüşüm oranı, ciro diyebiliriz. Bu hedeflerin gerçekçi karşılıklarını koyması gereken taraf ise tabiki marka yöneticisi ya da marka sahibi olması gerekir. Tabi belirlenmesi gereken hedef metriklerin sayısı, yaptığımız Business Planlara göre 40’ı buluyor, buradan tek tek saymamız imkansız fakat günün birinde bizimle çalışma şansı bulan markalar, nasıl hedef vermeleri gerektiğini mutlaka öğrenecektir.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır