BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
ürün listeleme

Edit Template

İnternet sitenizi tasarlarken önem göstermeniz gereken sayfalar; Anasayfa, kategori listeleme, ürün detay sayfası ve check-out adımlarıdır. Kategorilerde ürün listelerken dikkat edilmesi gereken hususlar başka neler olabilir açıklayalım.

1- Kategorinin en yeni, en çok satan ve fiyat-performans olarak en iyi olan ürünleri en başta sergilemeli, tükenen ürünlere en başta yer vermemelisiniz.
2- İndirim oranlarınız(fırsatlarınız), üstü çizili ve net fiyatlarınız net ve anlaşılabilir olmalı.
3- Kategorilerde yer alan ürünleriniz hızlı yüklenmeli, kullanıcılar kategoriler arasında geçiş yaparken zorlanmadan, hızlı geçişler yapabilmeli. Kısacası anasayfanızın hızı kadar, kategorilerin yüklenme hızlarına da çok dikkat etmelisiniz.
4- Masaüstü, mobil ve uygulama tasarımlarınız aynı dili konuşmalı. İnternet sitenizi farklı cihazlardan ziyaret eden kullanıcılar, marka dilinizi rahatlıkla anlayabilmeli.
5- Kategorilerde en az 50 ürün sergilemeniz kullanıcı deneyimi açısından faydalı olacaktır.
6- Sayfa sonunda yeni ürünlerin otomatik yüklenmesini sağlamalı, lazy load kullanmalısınız. Burada SEO açısından önemli olan sayfa linklemesini google’a bildirmeyi unutmayın.
7- Eğer hız konusunda problem yaşamıyorsanız; ürün videosu, kaydırılabilir farklı görseller, ürün hakkında ek bilgiler gibi dönüşüm oranınızı artıracak özellikler sunabilirsiniz.

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.