- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
Kreatifi Kuvvetli İçeriklerin Reklama Etkisi Nedir?
Meta’nın bir insan olduğunu düşünüp ve onunla empati yapmaya kalkarsanız, kendisini çirkin gösterecek kıyafetleri tercih etmediğini göreceksiniz. Eğer üzerine düşünürseniz, aslında bu cümle her şeyi açıklıyor🤓 Kısacası kreatif yönü güçsüz olan görselleri Meta sevmiyor, bütçesini hemen harcayıp, bitirmek istiyor. O yüzden eticarette ürün değil, resim sattığınızı unutmayın, sağlam kreatifler hazırlayın👌
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır
Etiketlendi tasarım