- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Tek ya da iki kelimeden oluşan anahtar kelimelere short-tail yani kısa kuyruklu anahtar kelime denilmektedir. Long-tail yani uzun kuyruklu anahtar kelimeler ise 3 ve daha fazla kelimeden oluşur. Long-tail anahtar kelimelerin hacimleri, short-tail anahtar kelimelere göre daha düşük olmasına rağmen, rekabet oranı da bir o kadar azdır. Örnek verecek olursak; bir ürün adına “Erkek Ayakkabı” demeniz, aranma hacmi yüksek ancak rekabeti çok zor bir short-tail anahtar kelime kullanmanız anlamına gelecektir fakat “Klasik Siyah Deri Erkek Ayakkabı” gibi long-tail yapıda bir ürün adı verirseniz; rekabeti az, satın alma oranı yüksek alıcılarla karşılaşırsınız. Short-tail kullanımlarını en iyi olduğunuz ürün, hizmet ve kategorilerde deneyebilirsiniz fakat long-tail kullanımlar yapmanız ürünlerinizle veya site içeriğinizle ilgili olan kullanıcıların karşısına çıkmanızı ve doğru hedef kitleye ulaşmanızı sağlar. Ayrıca long-tail aramalarda üst sıralara çıkabilmek daha kolaydır. Sadece SEO’da değil SEM’de de tıklanma başına maliyetlerinizi long-tail hedeflemelerle düşürebilirsiniz
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır