BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Longtail - Shorttail Keywordler Arasındaki Farklar

Edit Template

Tek ya da iki kelimeden oluşan anahtar kelimelere short-tail yani kısa kuyruklu anahtar kelime denilmektedir. Long-tail yani uzun kuyruklu anahtar kelimeler ise 3 ve daha fazla kelimeden oluşur. Long-tail anahtar kelimelerin hacimleri, short-tail anahtar kelimelere göre daha düşük olmasına rağmen, rekabet oranı da bir o kadar azdır. Örnek verecek olursak; bir ürün adına “Erkek Ayakkabı” demeniz, aranma hacmi yüksek ancak rekabeti çok zor bir short-tail anahtar kelime kullanmanız anlamına gelecektir fakat “Klasik Siyah Deri Erkek Ayakkabı” gibi long-tail yapıda bir ürün adı verirseniz; rekabeti az, satın alma oranı yüksek alıcılarla karşılaşırsınız. Short-tail kullanımlarını en iyi olduğunuz ürün, hizmet ve kategorilerde deneyebilirsiniz fakat long-tail kullanımlar yapmanız ürünlerinizle veya site içeriğinizle ilgili olan kullanıcıların karşısına çıkmanızı ve doğru hedef kitleye ulaşmanızı sağlar. Ayrıca long-tail aramalarda üst sıralara çıkabilmek daha kolaydır. Sadece SEO’da değil SEM’de de tıklanma başına maliyetlerinizi long-tail hedeflemelerle düşürebilirsiniz

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.