- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Mail ile push’u karşılaştırdığımızda sizce hangisi daha değerli çıkar? Bunun cevabını verebilmek her iki kanalında marka özelinde; ulaşma, açılma ve tıklanma oranlarını kontrol etmek, ayrıca ilgili kanalın getirdiği geliri düzenli izlemek gerekir. Ama mailin bizce eski bir teknoloji olarak kaldığını, güvercinin ayağına bağladığınız bildiri gibi karşı tarafa dokunma konusunda hantallaştığını, yakın zamanda yitip gideceğini düşünüyoruz. Push kanalının gelişiminin gün geçtikçe arttığını, özellikle segment, trigger ve reminder pushlarının kurulu olduğu hesaplarda ciddi kazanımlar gözlemliyoruz.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır
Etiketlendi pazarlama