BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Mail push
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM

Edit Template

Mail ile push’u karşılaştırdığımızda sizce hangisi daha değerli çıkar? Bunun cevabını verebilmek her iki kanalında marka özelinde; ulaşma, açılma ve tıklanma oranlarını kontrol etmek, ayrıca ilgili kanalın getirdiği geliri düzenli izlemek gerekir. Ama mailin bizce eski bir teknoloji olarak kaldığını, güvercinin ayağına bağladığınız bildiri gibi karşı tarafa dokunma konusunda hantallaştığını, yakın zamanda yitip gideceğini düşünüyoruz. Push kanalının gelişiminin gün geçtikçe arttığını, özellikle segment, trigger ve reminder pushlarının kurulu olduğu hesaplarda ciddi kazanımlar gözlemliyoruz.

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.