- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
1- Önce kırılımlı raporlardan temel hedeflemeler incelenmeli
2- Hedef kitle genişletmek ya da daraltmak önemli
2- Hedef kitleye yönelik bütçe optimizasyonu şart
3- Kreatif doygunlukları mutlaka incelenmeli
4- Sonuç başına ücretler, bağlantı tıklamaları gibi birbirinden önemli metriklerin tümünü değerlendirerek ilerlenmeli
5- Mümkünse reklam seti ve içinde yer alan reklam grupları bir defa da optimize edilmeli
Reklamlar aktif edilmeden önce; satışı yapılacak hizmet ya da ürüne yönelik kitlenin ayarlanması, kitle büyüklüğüne göre uygun bütçelendirmenin yapılması, lokasyon ve demografi ayarlamaları gibi düzenlemeler olmazsa olmazdır. Bu ayarlamaları yapıp, reklamlarınızı aktif ettikten sonra, düzenlenmesi gereken bazı alanlar olacaktır. Bu alanları kırılımlı raporlardan tespit edip, bu düzenlemeleri yapmak; boş yere bütçe harcamamak ya da doğru ifadeyle bütçeyi en doğru yere harcamak için çok önemlidir.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır