- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
İnorganik kelimesi üzerine düşündüğümüzde; “Organik olmayan” gibi bir anlam çıkıyor ve sakıncalı görünüyor değil mi? Halbuki inorganik yatırımlar, reklamlı olan yatırımlardır ve eticaret için olmazsa olmazdır. Peki organik yatırımlar bir marka için olmasa da olur mu? Kesinlikle hayır. Organik büyüme, orta ve büyük ölçekli markalar için çok önemlidir. Markamızı Google’a net bir şekilde ifade etmek ve geleceğini şekillendirmek için büyük önem taşır. O zaman hangisinden yana olacağız? Eğer yapabiliyorsak her ikisini aynı anda yürütmeliyiz, inorganik yatırım olmadan organik oluşmaz, organik taraf büyümeden de inorganik yatırımlar tam olarak karşılığını alamaz. Kısacası, doğu ile batının aynı anda kalkınması gibi düşünebilirsiniz.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır