- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM

blogBaslik
Trafik, dönüşüm, erişim, arama, alışveriş derken verdiğimiz onlarca reklam çeşidi varken, bir de bu reklamların gösterim, harcama, tıklanma, sıklık vb. gibi metriklerinden yüzlercesi önümüze yığılıveriyor🤦♀️ İşte tam da bu an da, raporları özelleştirmek, sadeleştirmek, kişiselleştirmek ve en önemlisi yorumlayabilmek markaya kazandırıyor (ya da günlük yapılan binlerce liralık reklam giderinin boşa harcanmasını engelliyor diyebiliriz🤗)
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır
Etiketlendi meta