BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Reklam Stratejisi Nasıl Belirlenir?
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM

Edit Template

Markaların dijital pazarlamasını yönetmeye başlamadan, reklam hesaplarını inceliyoruz ve karşılaştığımız ortak problem genelde şu oluyor; maalesef herhangi bir reklam stratejilerinin olmaması. Marka bir yere doğru koşma çabasında ama karşılığında ne beklediğini bilmiyor. Sürekli düzenli giderin olduğu bu platformlarda, stratejisiz ilerlemek, rüzgar nereye eserse oraya doğru gitmektir. Marka hangi reklam platformuna ne kadar harcamalı? Yeni kullanıcıya ne kadar bütçe ayırmalı? Yeniden pazarlama ya da yeniden hedefleme toplam bütçenin yüzde kaçını oluşturmalı? gibi sorular, markalar için büyük soru işareti oluşturuyor.

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.