- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Markayı ne kadar iyi tanırsanız o kadar iyi reklam stratejisi çizersiniz ama stratejisi çizmek kadar, reklamların optimize edilmesi de inanılmaz önemlidir. Açılan reklamlar çoğu zaman öğrenme ile sınırlı kalabilir, hedef reklam grupları hedef kitleyi doyurmayabilir ya da hedef demografi yanlış olabilir. Peki reklamları nasıl optimize etmeliyiz? Öncelikle açtığınız reklamlara bir süre şans vermeniz ve kötü gidişata en az 1 hafta sabretmeniz gerekmektedir. Kampanya ya da set performanslarınız düşükse ya da yapılacak yeni şeyler görüyorsanız, raporlarınızı özelleştirerek ve kırılımlı raporlar alarak reklamlarınızı optimize etmelisiniz.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır