- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
Alışveriş Başına Maliyetleri Neden Yüksek?
Bu durumun çok fazla sebebi olmakla birlikte, ana sebebi; organik zemin oluşturmamaktan ya da organik zeminin zarar görmüş olmasından kaynaklanır diyebiliriz. Organik zemini olmayan markalar, performans pazarlama(hızlı pazarlama da diyebiliriz) ile büyüyemezler. Ciro elde edebilirler fakat yatırım getirilerileri(ROI) o kadar daralır ki, artık finansman olarak hareket edemeyecek duruma gelirler. Ayrıca alışveriş başı maliyet artışları; yanlış reklam stratejisi çizmek, yanlış kurgu yapmak, yanlış kreatif kullanmak, yanlış kitleyi hedeflemek ve yanlış bütçelendirme’den geçtiğini tekrardan hatırlatalım. Tüm bunlar düzeldiği durumlarda bile alışveriş başına maliyetler hala yüksek kalıyorsa, organik tarafın acilen kontrol edilmesi gerekmektedir.
Reklam veriyorum ama zarar ediyorum ya da kârlılığımın %80’ini reklamlara gidiyor, alışveriş başına ücretlerim çok yüksek gibi serzenişleri çalışmaya başlamadan önce çok fazla duyuyoruz. Söylediğimiz gibi, organik zemini olmayan markalar, inorganik yani reklamla büyüyemezler
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır