BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • Seo Sözlüğü
  • TASARIM
sonuç başına maliyet

Alışveriş Başına Maliyetleri Neden Yüksek?

Edit Template

Bu durumun çok fazla sebebi olmakla birlikte, ana sebebi; organik zemin oluşturmamaktan ya da organik zeminin zarar görmüş olmasından kaynaklanır diyebiliriz. Organik zemini olmayan markalar, performans pazarlama(hızlı pazarlama da diyebiliriz) ile büyüyemezler. Ciro elde edebilirler fakat yatırım getirilerileri(ROI) o kadar daralır ki, artık finansman olarak hareket edemeyecek duruma gelirler. Ayrıca alışveriş başı maliyet artışları; yanlış reklam stratejisi çizmek, yanlış kurgu yapmak, yanlış kreatif kullanmak, yanlış kitleyi hedeflemek ve yanlış bütçelendirme’den geçtiğini tekrardan hatırlatalım. Tüm bunlar düzeldiği durumlarda bile alışveriş başına maliyetler hala yüksek kalıyorsa, organik tarafın acilen kontrol edilmesi gerekmektedir.

Reklam veriyorum ama zarar ediyorum ya da kârlılığımın %80’ini reklamlara gidiyor, alışveriş başına ücretlerim çok yüksek gibi serzenişleri çalışmaya başlamadan önce çok fazla duyuyoruz. Söylediğimiz gibi, organik zemini olmayan markalar, inorganik yani reklamla büyüyemezler

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.