BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
Sitede Buton Tasarımı Nasıl Olmalı?
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM

Edit Template

İnternet sitesi ya da uygulama, satışı hedefliyorsa, doğru yönlendirmeler yapmalıdır🤌 “Vazgeç” ya da “İptal Et” gibi butonlar, çoğu marka tarafından kırmızı ve türevi renklerde seçilerek, kullanıcıyı diğer olumlu seçeneğe ikna ettikleri düşünülür. Bu yanlış bir sentezdir. Çünkü olumsuz seçenek, olumlu seçenekten daha belirgin olursa, kullanıcı hedeften yani “Siparişi Onayla” ya da “Üye Ol” gibi butonlardan o kadar uzaklaşır🤦‍♂️ Ayrıca buton yazıları maksimum iki kelimeden oluşmalıdır. “Sepetini Onayla” , “Devam Et” ya da “Siparişi Tamamla” gibi.. O yüzden tasarımlarınızı onaylarken ve call to action yani eylem çağrılarını seçerken, kullanıcıların pozitif seçeneklere hızlı odaklanmalarını sağlayın👌

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.