- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Sms ve mail artık geleneksel boyutta kalmış pazarlama kanallarıdır. Bu kanalların yerine, uygulamalar üzerinde segmentlenebilen kitleye atılan trigger push notificationlar şiddetle önerilir🤌 Lakin her markanın native uygulama yapması zor olduğu için sms ve mail kanallarını nasıl etkin kullanmanız gerektiğine odaklanalım. Öncelikle artık sms ve mail kanallarını toplu gönderime uygun bir pazarlama kanalı olarak görmek yanlıştır. Toplu gönderimleri sadece büyük kampanyalar düzenlediğinizde yapmalısınız. Diğer türlü, sepetinde ürün bırakan, kategoriyi veya ürünü 2’den fazla inceleyen, ürününü favoriye ekleyen, adres yada ödeme adımına gelen ve iletişim bilgilerini alıp kullanabildiğiniz kullanıcıları segmentleyebilmeli ve pazarlama mimarinizi doğru şekilde çizerek “Hemen ödemeni tamamla ve sana özel hediyeni kaçırma😍” gibi eyleme geçirecek çağrılar yapmalıyız✌️
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır