- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Think With Google’ın tüketiciler ve perakende sektörü üzerine yaptığı araştırmaya göre, tüketicilerin %88’i satın almaya karar verirken ürünü daha önce satın alan kullanıcıların yorumlarını dikkate aldığını belirtiyor🤔 Pazaryerlerinde yorum ve değerlendirmeler daha çok kullanılırken, internet sitesinden alışveriş yapan kullanıcılar genelde memnun kaldıkları ürünler için yorum yapmayı çok tercih etmiyor.
Bu durumun nedeni; eticaret altyapı yazılımlarının yorum yapmaya teşvik edici kurgularının olmadığı ve eticaret yöneticisi yada sahiplerinin bu durumla fazla ilgilenmemeleri olarak vurgulamamızın yanlış olmadığını düşünüyoruz🤷♀️
Fakat sizler internet sitenizden alışveriş yapan kullanıcıları yorum yapmaları için mutlaka tetikleyin. Sipariş teslim edildikten sonra göndereceğiniz otomatik bir mail yada sms ile yorum yapmaları durumunda bir sonraki siparişte indirim kazancaklarını belirtebilirsiniz. Bunu yapamıyorsanız, offline olarak siparişlerin içerisine bir teşekkür kartı ile yorum yapmalarını isteyebilirsiniz✌️
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır