- All Post
- MARKA
- PAZARLAMA
- SEO
- Seo Sözlüğü
- TASARIM
blogBaslik
Ürünlerinizin varyant doluluk oranı, önce reklam performansınızı, sonra eticaret dönüşüm oranınızı ve en önemlisi de cironuzu doğrudan etkiler. Bir örnek üzerinden sırasıyla açıklayacak olursak; reklam feed’inizle gönderdiğiniz ama tek bedeni kalan ürünleriniz tıklama aldığında satışa dönmeme ihtimali çok yüksektir, çünkü tıklayan kişinin “S” bedene mi ihtiyaç duyduğunu, yoksa “XXL” bedenini mi tercih edeceğini bilemezsiniz, bu durum da eticaret dönüşüm oranınızı ve cironuzu düşürür.
Paylaş
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
ÜCRETSİZ
Marka Check-Up'ını Yaptır
Etiketlendi pazarlama