BusinessUp!

Başarı Hikayelerini Hemen
Eticaret ve Dijital Pazarlama Eğitimlerinin Başlamasına Son X Gün! Hemen İncele!
  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM
varyant doluluk oranı nedir
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • TASARIM

Edit Template

Ürünlerinizin varyant doluluk oranı, önce reklam performansınızı, sonra eticaret dönüşüm oranınızı ve en önemlisi de cironuzu doğrudan etkiler. Bir örnek üzerinden sırasıyla açıklayacak olursak; reklam feed’inizle gönderdiğiniz ama tek bedeni kalan ürünleriniz tıklama aldığında satışa dönmeme ihtimali çok yüksektir, çünkü tıklayan kişinin “S” bedene mi ihtiyaç duyduğunu, yoksa “XXL” bedenini mi tercih edeceğini bilemezsiniz, bu durum da eticaret dönüşüm oranınızı ve cironuzu düşürür.

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.