BusinessUp!

  • All Post
  • MARKA
  • PAZARLAMA
  • SEO
  • Seo Sözlüğü
  • TASARIM
Pazaryeri Mi? İnternet Sitesi Mi?

blogBaslik

Edit Template

Bazı ajanslar kendilerini çok fazla düşündükleri için, sadece kendi internet siteniz üzerinden ilerlemeniz gerektiğini söyleyebilirler. İnanmayın, çünkü bir marka için en önemli konulardan biri de “nakit akışı”dır. Bu yüzden sorunun cevabı da, her ikisinide yapmanız yönünde olacaktır. Pazaryerlerinin trafiklerinden yararlanarak para kazanabilir, marka bilinirliği yaratabilirsiniz ama bunu yaparken, kendi internet sitenizi her zaman bir adım önde tutmanız sizin yararınıza olacaktır, örneğin kendi internet sitenizde pazaryerlerine göre daha iddialı kampanyalar yapabilir ve daha uygun fiyatlar sunabilirsiniz, bu durum sizlere kendi internet sitenizden elde edeceğiniz satışın datasını kazanmanızı sağlayacaktır.

Bu konuya güzel referans olan eski bir postumuzu da yeniden hatırlayacak olursak;

Pazaryerlerinde sizin ürünleriniz satılır fakat datayı satış yapan platform kazanır. Sizler satın alan kullanıcının sadece adını, soyadını, adresini görürsünüz ama sizin ürününüz ile birlikte hangi ürünü aldığını, toplamda sipariş tutarının ne kadar olduğunu, kaç sayfa gezerek, hangi ürünleri inceleyerek, ne kadar sürede siparişi tamamladığını hiçbir zaman göremezsiniz🧐 Peki “data kazanımı” neden önemlidir? Müşterinin telefon numarası sizin eticaret altyapınıza ve iys listenize kayıt olursa, kendisine daha sonra SMS ile kampanyalarınızdan haberdar edebilirsiniz. Müşterinin mail adresi sizde olduğu için e-mail marketing yapabilirsiniz. Eğer token’ını almayı başardıysanız, gerekli durumlarda kampanya ya da bilgilendirme pushları gönderebilirsiniz. En önemliside müşteri kimliğini yakalar ve yeniden hedefleme, yeniden pazarlama çalışmaları yapabilirsiniz. Sadakat programlarınıza dahil ederek, sürekli sipariş vermesini sağlayabilirsiniz ya da pazaryerlerinde satış yapmayı sürdürerek, sizden 1 birim daha aşağıda fiyat veren bir satıcının gelmesini ve sizin önünüzde listelenerek, satışlarınızın bıçak gibi kesilmesini bekleyebilirsiniz.

Paylaş

Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?

Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.

ÜCRETSİZ

Marka Check-Up'ını Yaptır

Kişisel verilerimin işlenmesine, BusinessUp'ın reklam, duyuru, bilgi, kampanya vb. konularda şahsıma ticari elektronik ileti göndermesine, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasına, şahsımla ve markamla paylaştığım veriler üzerinden iletişime geçmesine, saklanmasına ve yurtdışı ve/veya yurtiçi hizmet sağlayıcı üçüncü kişilerle paylaşılmasına açık rıza izni veriyorum.