- TÜMÜ
- TASARIM
- SEO
- PAZARLAMA

Biraz iddialı bir post olduğunu şimdiden söyleyelim ama gerçeklerle yüzleşmeniz önemli. Pazaryerlerinde sizin ürünleriniz satılır fakat datayı satış yapan platform…

Reklam stratejileri ve revizeleri şeffaf olmayan, reklam giderlerini saklayan, temastan kaçınan, rapor sunmayan, hedef koymayan, plan yapmayan, ürüne dokunmayan, operasyondan…

Google Analitik’den sürekli takip edilmesi gereken temel metrikler 1- Site hızı 2- Kullanıcı sayısı 3- Eticaret dönüşüm oranı 4- Gerçek…

Trafik, dönüşüm, erişim, arama, alışveriş derken verdiğimiz onlarca reklam çeşidi varken, bir de bu reklamların gösterim, harcama, tıklanma, sıklık vb.…

Meta’nın bir insan olduğunu düşünüp ve onunla empati yapmaya kalkarsanız, kendisini çirkin gösterecek kıyafetleri tercih etmediğini göreceksiniz. Eğer üzerine düşünürseniz,…

Uzun süredir beta sürümünde duran, gözümüzü yollarda bırakan ama sonunda bazı yönettiğimiz hesaplara gelen “Fiyat Rekabet Raporu”nu kesinlikle kullanmanızı öneririz.…

İnorganik kelimesi üzerine düşündüğümüzde; “Organik olmayan” gibi bir anlam çıkıyor ve sakıncalı görünüyor değil mi?🤷♂️ Halbuki inorganik yatırımlar, reklamlı olan…

1- Kullanıcı deneyimi odağında ilerlemek 2- Sayfa yüklenme hızının yüksek olması 3- Amacın belirlenmesi (Katalog sunumu ya da ürün satışı…

Bir çok reklam verenin remarketing ve retargeting arasındaki farkı maalesef bilmediğini ya da çoğu zaman bu iki terimin karıştırıldığını düşünüyoruz😑…
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
İLETİŞİM FORMU
Hemen Doldur, Tanışalım
Blog
SEO, dijital pazarlama ve grafik konularında değerli bilgiler içeren blog sayfamızda pek çok faydalı içeriğe ulaşabilirsiniz. Bu faydalı içeriklerde ele aldığımız konuları sizlere en ince ayrıntısına kadar anlatmaktayız. SEO ve performans pazarlama blog içerikleri haricinde e-ticarette işinizi rakiplerinizin birkaç adım ilerisine taşıyacağınız püf noktalarını da sizlere göstermekteyiz.
Blog içeriklerimiz tecrübelerimizi baz alarak alanında uzman çalışma arkadaşlarımız tarafından hazırlanmaktadır. Blog içeriklerimizin hem profesyonel tecrübeler ile hazırlanması hem de alanında uzmanlaşmış çalışma arkadaşlarımız tarafından hazırlanması gerçekten faydalı içerikler olduğunun kanıtıdır.
Performans pazarlama blog içeriklerimizde dijital pazarlama içeriklerimizi dijital pazarlama uzmanı olan arkadaşlarımız tarafından hazırlamaktayız. Dijital pazarlama blog içeriklerimizde, dijital pazarlamasını yönettiğimiz markalarımızın gördüğümüz sonuçlarını baz almaktayız. Yani sadece dijital pazarlama alanında ürettiğimiz blog içeriklerimizi takip ederek markaların veya markanızın dijital pazarlamasını başarılı bir şekilde yönetebilirsiniz.
SEO blog içeriklerimizi ise SEO uzmanı olan arkadaşımız hazırlamaktadır. SEO’sunu yönettiğimiz markaların büyümesini baz alarak blog içeriklerimizi üretiyoruz. Aynı zamanda SEO sürecini yönetirken yapılan hataların da düzeltilmesi için blog içeriklerimizi hazırlamaktayız. SEO çok kapsamlı bir süreç olsa da blog içeriklerimizi takip ederek bu süreci başarılı bir şekilde yönetme fırsatı yakalayabilirsiniz.
Grafik tasarım içeriklerimiz, grafik tasarım departmanının yöneticisi olan arkadaşımız tarafından hazırlanmaktadır. Grafik tasarım yaparken dikkat etmeniz gerekenleri, sürecin püf noktalarını ve sizi başarıya ulaştıracak pek çok bilgiyi blog içeriklerimizde bulmanız mümkündür.
Bir markanın Ar-Ge çalışmasının yapması o markanın büyümesi ve gelişmesi için gereken temel şeylerin yapıldığı anlamına gelmektedir. Bu bağlamda iyi Ar-Ge’leri nasıl yapabileceğiniz konusunda en değerli püf noktalarını blog yazılarımızda size sunuyoruz.