- TÜMÜ
- TASARIM
- SEO
- PAZARLAMA

1- Önce kırılımlı raporlardan temel hedeflemeler incelenmeli 2- Hedef kitle genişletmek ya da daraltmak önemli 2- Hedef kitleye yönelik bütçe…

Bunun onlarca sebebi olmakla birlikte ana sebeplerinden birinin doğru strateji belirlememek ve yol haritasını doğru planlayamamak olabileceğini söyleyebiliriz. Yol haritası…

1980-2000 yılları arası doğanların Y Kuşağı, 2000 yılı ve sonrasında doğanların ise Z Kuşağı olarak adlandırıldığını hepimiz biliyoruz. Pekii, 2000’li…

1- Reklam performansınızın artması için; etkileşimlerinizi artırın. Meta reklamlarınızın performansı; hesabınızın etkileşimlerine doğrudan bağlıdır(beğeni, yorum, kaydetme gibi), etkileşimleriniz artarsa meta…

Hedeflerin peşinden gidebilmek için, önce bir hedef oluşturmak gerekir. İrili ufaklı bir çok markanın ay sonunda ya da sene sonunda…

Bu durumun çok fazla sebebi olmakla birlikte, ana sebebi; organik zemin oluşturmamaktan ya da organik zeminin zarar görmüş olmasından kaynaklanır…

1- Markanızı ya da ürünlerinizi; organik talep eden tüketiciler olmadığı takdirde, inorganik yani reklamlı büyüme yaşamanız imkansızdır. 2- Organiğin büyümesi,…

Takımdan Esra sesleniyor🙋♀️ Açmış olduğunuz reklam kampanyalarının ya da içindeki setlerinin öğrenmelerini tamamlamaları; teklif stratejilerinin oturmasına ve olaylarının yeterli doluluğa…

Mail ile push’u karşılaştırdığımızda sizce hangisi daha değerli çıkar? Bunun cevabını verebilmek her iki kanalında marka özelinde; ulaşma, açılma ve…
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
İLETİŞİM FORMU
Hemen Doldur, Tanışalım
Blog
SEO, dijital pazarlama ve grafik konularında değerli bilgiler içeren blog sayfamızda pek çok faydalı içeriğe ulaşabilirsiniz. Bu faydalı içeriklerde ele aldığımız konuları sizlere en ince ayrıntısına kadar anlatmaktayız. SEO ve performans pazarlama blog içerikleri haricinde e-ticarette işinizi rakiplerinizin birkaç adım ilerisine taşıyacağınız püf noktalarını da sizlere göstermekteyiz.
Blog içeriklerimiz tecrübelerimizi baz alarak alanında uzman çalışma arkadaşlarımız tarafından hazırlanmaktadır. Blog içeriklerimizin hem profesyonel tecrübeler ile hazırlanması hem de alanında uzmanlaşmış çalışma arkadaşlarımız tarafından hazırlanması gerçekten faydalı içerikler olduğunun kanıtıdır.
Performans pazarlama blog içeriklerimizde dijital pazarlama içeriklerimizi dijital pazarlama uzmanı olan arkadaşlarımız tarafından hazırlamaktayız. Dijital pazarlama blog içeriklerimizde, dijital pazarlamasını yönettiğimiz markalarımızın gördüğümüz sonuçlarını baz almaktayız. Yani sadece dijital pazarlama alanında ürettiğimiz blog içeriklerimizi takip ederek markaların veya markanızın dijital pazarlamasını başarılı bir şekilde yönetebilirsiniz.
SEO blog içeriklerimizi ise SEO uzmanı olan arkadaşımız hazırlamaktadır. SEO’sunu yönettiğimiz markaların büyümesini baz alarak blog içeriklerimizi üretiyoruz. Aynı zamanda SEO sürecini yönetirken yapılan hataların da düzeltilmesi için blog içeriklerimizi hazırlamaktayız. SEO çok kapsamlı bir süreç olsa da blog içeriklerimizi takip ederek bu süreci başarılı bir şekilde yönetme fırsatı yakalayabilirsiniz.
Grafik tasarım içeriklerimiz, grafik tasarım departmanının yöneticisi olan arkadaşımız tarafından hazırlanmaktadır. Grafik tasarım yaparken dikkat etmeniz gerekenleri, sürecin püf noktalarını ve sizi başarıya ulaştıracak pek çok bilgiyi blog içeriklerimizde bulmanız mümkündür.
Bir markanın Ar-Ge çalışmasının yapması o markanın büyümesi ve gelişmesi için gereken temel şeylerin yapıldığı anlamına gelmektedir. Bu bağlamda iyi Ar-Ge’leri nasıl yapabileceğiniz konusunda en değerli püf noktalarını blog yazılarımızda size sunuyoruz.