- TÜMÜ
- TASARIM
- SEO
- PAZARLAMA

1- Yeniler – Geri Gelenler (Bu bölümde yeni gelen ve geri gelen kullanıcıların oturum, sayfada geçirilen süre, gelir, eticaret dönüşüm…

Sonuç Başına Ücret; Maliyet / Dönüşüm işleminin sonucudur. Burada yer alan sonuç; bir alışveriş’de olabilir, potansiyel müşteri bilgisi’de olabilir, kısacası…

“Return On Investment(ROI*)” yani “Yatırım Getirisi” metriği, gidişatınızı en hızlı şekilde planlamanızı sağlayan, reklam yatırımınızın karşılığında ne kadar ciro aldığınızı…

Canımız, ciğerimiz, pek kıymetli Universal Analytics’imiz 1 Temmuz 2023 itibari ile artık hayatımızda olmayacak😭 Ayrılık için sayılı günler kalmasa da,…

Özellikle Meta reklamları için ayrıntılı hedeflemeler yapılabildiğini biliyorsunuz. Peki bir reklam çıkarken hedef kitlemi ne kadar geniş tutmalıyım? Ya da…

Unutmayın hiç bir ajansın elinde sihirli bir değnek yoktur ama yükselmek için bekleyen, tüm ekibi konumlandırmasına rağmen sıçrama yapamayan çok…

1- Odak Noktası: Tasarımınızın odak noktası olmalı. Hedeflediğiniz kitlenin dikkatini fiyatınızla mı, ürününüzle mi yoksa kampanya çağrınızla mı çekeceğinizi iyi…

İnternet sitemden mi daha çok satış yapmalıyım? Yoksa gücümü mobil uygulamaya mı yöneltmeliyim? Soruları sorulduğunda, sanıyorum tüm markalar doğru cevabı…

Google Analytics 4 mülkünüzde dönüşüm etkinlikleri oluşturduktan sonra, Google Ads hesabınıza aktararak, raporlamak ve teklif vermek için kullanabilirsiniz. Google Analytics…
Markanı Büyütmekte
Zorluk Mu Yaşıyosun?
Formu doldur,
Sonucu birlikte görelim.
İLETİŞİM FORMU
Hemen Doldur, Tanışalım
Blog
SEO, dijital pazarlama ve grafik konularında değerli bilgiler içeren blog sayfamızda pek çok faydalı içeriğe ulaşabilirsiniz. Bu faydalı içeriklerde ele aldığımız konuları sizlere en ince ayrıntısına kadar anlatmaktayız. SEO ve performans pazarlama blog içerikleri haricinde e-ticarette işinizi rakiplerinizin birkaç adım ilerisine taşıyacağınız püf noktalarını da sizlere göstermekteyiz.
Blog içeriklerimiz tecrübelerimizi baz alarak alanında uzman çalışma arkadaşlarımız tarafından hazırlanmaktadır. Blog içeriklerimizin hem profesyonel tecrübeler ile hazırlanması hem de alanında uzmanlaşmış çalışma arkadaşlarımız tarafından hazırlanması gerçekten faydalı içerikler olduğunun kanıtıdır.
Performans pazarlama blog içeriklerimizde dijital pazarlama içeriklerimizi dijital pazarlama uzmanı olan arkadaşlarımız tarafından hazırlamaktayız. Dijital pazarlama blog içeriklerimizde, dijital pazarlamasını yönettiğimiz markalarımızın gördüğümüz sonuçlarını baz almaktayız. Yani sadece dijital pazarlama alanında ürettiğimiz blog içeriklerimizi takip ederek markaların veya markanızın dijital pazarlamasını başarılı bir şekilde yönetebilirsiniz.
SEO blog içeriklerimizi ise SEO uzmanı olan arkadaşımız hazırlamaktadır. SEO’sunu yönettiğimiz markaların büyümesini baz alarak blog içeriklerimizi üretiyoruz. Aynı zamanda SEO sürecini yönetirken yapılan hataların da düzeltilmesi için blog içeriklerimizi hazırlamaktayız. SEO çok kapsamlı bir süreç olsa da blog içeriklerimizi takip ederek bu süreci başarılı bir şekilde yönetme fırsatı yakalayabilirsiniz.
Grafik tasarım içeriklerimiz, grafik tasarım departmanının yöneticisi olan arkadaşımız tarafından hazırlanmaktadır. Grafik tasarım yaparken dikkat etmeniz gerekenleri, sürecin püf noktalarını ve sizi başarıya ulaştıracak pek çok bilgiyi blog içeriklerimizde bulmanız mümkündür.
Bir markanın Ar-Ge çalışmasının yapması o markanın büyümesi ve gelişmesi için gereken temel şeylerin yapıldığı anlamına gelmektedir. Bu bağlamda iyi Ar-Ge’leri nasıl yapabileceğiniz konusunda en değerli püf noktalarını blog yazılarımızda size sunuyoruz.